belépés / regisztráció
2020. november 26. csütörtök
Aktuális lapszám

Vaillant expo

Nagyszabású nyitóünnepség keretein belül nyitotta meg 1300 m2-es látogatóközpontját a Vaillant a németországi Remscheidben. Az eseményre a világ különböző országaiból érkeztek látogatók. A központ bemutatja a vállalat múltját, jelenét és jövőjét.

 

A terület, ahol a 19. század végén Johann Vaillant megalkotta a világ első zárt gázüzemű készülékét, Vaillant expo néven megnyíló új látogatóközpontnak is helyet ad. A fűtés, szellőztetés és légkondicionáló szakértő vállalat székhelyén a látogatók 1300 négyzetméteres területen fedezhetik fel a Vaillant márka eredetét, és egyúttal arra is választ kapnak, hogy miért a Vaillant Európa egyik legismertebb márkája. A látogatóközpont hivatalos megnyitóünnepségén a média képviselőin és az ügyfeleken kívül a politikai és gazdasági élet szereplői is részt vettek. „140 éve a Vaillant márka neve egyet jelent a technológiai fejlesztés, zöld termékek, ügyfélcentrikusság és prémium minőség fogalmakkal. Az új Vaillant expo kiváló lehetőséget biztosít ügyfeleink, partnereink számára, hogy betekintést nyerjenek a márka történetébe és a környezettudatos fűtési technológia jövőjébe” – hangsúlyozta Dr. Carsten Voigtländer, a Vaillant Group elnök-vezérigazgatója a megnyitó ünnepségen, akinek beszéde után a meghívottak egy exkluzív látogatáson vehettek részt.

Életszerű kiállítás

A Vaillant expo elnevezés alatt nem egy múzeumot kell érteni a szó hagyományos értelmében, a látogatóközpontban a munkatársak személyesen vezetik körbe az ide látogatókat, átbeszélik a partneri kapcsolat helyzetét és együtt tekintik meg a jövő környezetbarát technológiáit. Így a látogatók nem csupán külső szemlélőként vesznek részt, hanem a Vaillant expo aktív szereplőjévé is válnak eközben. A látogatóközpontban, amely felöleli a vállalat múltját, jelenét és jövőjét, a márka történelmének számos érdekes eseményét bemutatják: mint például az első zárt gázüzemű készülék és a Circo Geyser, vagy a 60-as évek szédületes gyorsaságú értékesítési története.

A jelenkor fejlesztéseit bemutató rész a legújabb, de már piacon lévő megoldásokat ismerteti meg a látogatókkal. A Vaillant innovációk dizájnja és működési mechanizmusa mellett a Green iQ termékcsoport bemutatására is sor kerül. A Green iQ Németország első olyan termékcsoport minősítése, amely megkülönbözteti a kiváló minőség, környezettudatosság és internetes kommunikáció jegyében tervezett termékeket a hagyományostól.

A jövőbe való betekintés minden látogató számára izgalmat rejt. Miként alkalmazkodnak a jövő otthonai az életünkhöz? Milyen módon tárolható hosszabb időszakra az energia? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre kaphat választ a látogató a látogatóközpontban.


Ismét Superbrands díjat nyert a Vaillant

A világszerte 90 országban működő Brand Council magyarországi bizottságának döntése alapján a Vaillant márka 2015-ben Magyarországon ismét elnyerte a Superbrands Díjat, immáron 8. alkalommal.

A Brand Council egy független szervezet, amely 1995-ben, Nagy- Britanniában jött létre, és létrehozta a Superbrands márkaminősítő programot.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisa, amelyben több mint 150.000 nemzeti védbejegyzés található. A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság minden országban azonos előírásokat követve, ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. A program során nagyon fontos szerepet kapott a fogyasztók véleménye, így a bizottsági pontozást kiegészítette egy felmérés is. A GfK Piackutató Intézettel együttműködve reprezentatív mintán, online kutatás keretében határozták meg, hogy melyek a fogyasztók számára a legismertebb és legkedveltebb márkák.

Ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választotta ki a bizottság a 2015. év magyarországi Superbrandjeit. Ez a díj is bizonyítja, hogy a Vaillant márka jó úton halad Magyarországon a kiemelkedő, az értéket közvetítő presztízs márka image kiépítésében, megtartásában.

A Vaillant Csoport köszönettel tartozik mindenkinek ezért az elismerésért, és hálás minden üzleti partnerének, készüléktulajdonosának és munkatársának, hogy segítették és segítik a Vaillant márka hírnevének öregbítését.

Eseménynaptár

Hirdetés
Kiadja a Média az épületgépészetért Kft.
Szerkesztőség és kiadóhivatal:
H-1112 Budapest, Oltvány u. 43. I/2.
Telefon: +36 (1) 614 5688
E-mail: kiado@magyarinstallateur.hu

 
Előfizetésben terjeszti a Magyar Posta Zrt. Hírlap Igazg.
Előfizetés és reklamáció: +36 (1) 767-8262
E-mail: hirlapelofizetes@posta.hu
 
 
elfelejtettem a jelszavam