belépés / regisztráció
2020. december 2. szerda
Aktuális lapszám

20 éves a Wilo Gulyásparti

Két évtizede rendezi meg a Wilo Magyarország Kft. szakmánk talán egyik legkedveltebb rendezvényét, amelyen a szerelőket, szakmai partnereket évente egyszer egy nagyszabású partin látják vendégül. A kapcsolatépítés nagymesterét, Gáspár Katalin marketing menedzsert kérdezem ez évben is erről az eseményről.

 

Tavaly úgy nyilatkoztál, hogy az égiek támogatnak benneteket jó idővel, most esőre áll, hogy álltok ezzel a kérdéssel?

Most már nem is esőre áll, hanem szakad, de nincs gond, mert kreatívan állunk hozzá, úgyhogy egy kis átalakítás után felkészülten vártuk a vendégeket, és hála a jó Istennek telt ház is van, úgy tűnik, hogy senkit nem riasztott vissza ez az időjárás. A nagy sörsátorban szolgáljuk fel az ételeket, ennyi a változás, egyébként pedig ugyanúgy számítunk a 7-800 fős részvételre, ami úgy tűnik, ismét össze is fog jönni. Így talán egy picivel kevesebben lesznek idén, mint tavaly, de azért most is nagyon szép számmal érkeztek meg a barátaink.

Volt-e változás a meghívottak körében, vagy maradt a hagyományos, jól bevált kör?

Mindig van valami változás, mert természetesen bővül a listánk. Az új partnereket, kollégákat mindig felvesszük a meghívottaink körébe és természetesen nem feledkezünk meg a régi partnereinkről, vevőinkről sem.

Egy ilyen monumentális rendezvény megszervezése, költségeinek fedezése jelentős erőfeszítést kíván a cégtől, ezért felmerül a kérdés, hogy megéri? Kérdezhetném úgy is, hogy ki tudjátok fizetni ezt a rendezvényt? Fedezi a tavalyi év bevétele?

Úgy tudnám ezt megfogalmazni, hogy természetesen megéri. A partnerséget és az emberi kapcsolatokat mindig megéri építeni! Ez nem feltétlen, vagy nem rögtön fejeződik ki forintban, de a Wilo Magyarország Kft. mindig is nagy hangsúlyt fektetett a partnereivel kialakított jó viszonyra és ez számunkra eddig minden évben megérte. Ami az anyagi vonzatát illeti, a Gulyáspartit minden évben egyre nagyobb költségvetéssel rendezzük meg, de erre mindig elkülönített keretünk volt. Számunkra a tavalyi év már eredményesebb volt, mint az azt megelőző évek és reménykedünk benne, hogy az idei évben a forgalmunk tovább tud növekedni. Szerencsére úgy látjuk, hogy mind a kis kivitelezők, mind a nagyobb cégek ügyvezetői körében nagy sikere van a Wilo Gulyáspartinak.

Látva az érkezők hosszú sorát, elégedett lehetsz, de milyen egyéb rendezvényre gondoltatok még az év során?

Ebben az évben főként a vízmű területén szeretnénk terjeszkedni, ezen már 2003 óta munkálkodunk. Nekünk az épületgépészet a húzó iparágunk, alapvetően erre alapították a Wilo céget. Az elmúlt években pedig a vízművek, csatornázási művek felé nyitottunk és azóta is dolgozunk ezen a területen. Ez hosszadalmas munka, de úgy tűnik, a befektetett energia kezd megtérülni. Sikerült projekteket megnyernünk, így mi ebben az irányban, az olyan típusú rendezvények felé nyitunk, mint pl. az Öko-Aqua. Az épületgépész területen a Pollack Expo-t említeném, ahol minden évben jelen vagyunk és idén a Construma kiállítás – ami az épületgépészeti szakma legnagyobb budapesti rendezvénye – névadó szponzora voltunk. Ennek keretében rendezték meg a Wilo Épületenergetikai Napokat.

Az említett közművek lassan visszakerülnek ismét magyar tulajdonba. Lehet, hogy így egyszerűbb lesz a munkaszerzés, vagy a kapcsolatfelvétel velük?

Jelenleg nem érzékeljük, hogy bármilyen tulajdonosváltás pozitívan, vagy negatívan hatna ránk. Nyilván egy nagyon jó termékre, termékportfólióra van igény, ami felöleli azt a spektrumot, amire az ilyen nagyiparnak szüksége van. Azt gondolom, hogy a Wilo folyamatos fejlesztéseivel helyt tud állni ezen a területen is. Nekünk ez új szakterület volt és nem csak a Wilo Magyarország számára, hiszen a dortmundi anyavállalatunk is rettentő nagy költséggel, nagyon sok fejlesztést hajtott végre, így olyan kitűnő gépeket gyártunk, amelyeket sokféle feladatra tudunk ajánlani, és szerintem ez a meghatározó. De természetesen a jó imidzs is szükséges. Be kellett törnünk erre a piaci szegmensre, mert a Wilo Emu ugyan jelen volt, de a két nevet egyesíteni kellett a fejekben, hogy ez innentől kezdve Wilo. Nehéz feladat volt ezeknek a piacoknak a megdolgozása: egy egész részegységet, profit centert alakítottunk ki a szervezetünkben, akik kifejezetten csak ezzel a területtel foglalkoznak. Külön tiszta vizes, tehát ivóvizes üzletágat hoztunk létre, illetve a szennyvíztelepek és a csatornázás területére is van egy-egy kollégánk, aki projektajánlatokat készít. De természetesen felkészültek a vidéki munkatársaink is, akik az értékesítési tevékenységet végzik a megfelelő helyi vízműveknél, csatornázási műveknél. A profit center vezetőjének nevét is fontos megemlíteni, mert Janó János az, aki összefogja mindannyiunk munkáját. A zord időjárás ellenére a Wilo Gulyásparti ez évben is irigylésre méltó sikerrel zárult és a több száz meghívott szakember elégedetten úgy búcsúzott, hogy találkozunk jövőre ugyanitt!

***

1. fotó. Gáspár Katalin, marketing menedzser, Wilo Magyarország Kft.
2. fotó. Andics Gábor, ügyvezető igazgató, Wilo Magyarország Kft.

Pongrácz Lajos
főszerkesztő

A szerzõ egyéb cikkei:

  Lezártunk egy esztendőt, elkezdtünk egy újat
  Magyarország földrajzilag jó helyen van, az itt dolgozó munkaerő jól képzett, megállja a helyét
  Munka és sport nélkül nem lehet élni
  Figyelmeztető karácsonyi gondolatok
  Sohasem másolunk, csak újat alkotunk
  Számomra a Mart az élet

A szerzõ összes korábbi cikke >>

Eseménynaptár

Hirdetés
Kiadja a Média az épületgépészetért Kft.
Szerkesztőség és kiadóhivatal:
H-1112 Budapest, Oltvány u. 43. I/2.
Telefon: +36 (1) 614 5688
E-mail: kiado@magyarinstallateur.hu

 
Előfizetésben terjeszti a Magyar Posta Zrt. Hírlap Igazg.
Előfizetés és reklamáció: +36 (1) 767-8262
E-mail: hirlapelofizetes@posta.hu
 
 
elfelejtettem a jelszavam