belépés / regisztráció
2019. november 20. szerda
Aktuális lapszám

12. Mart Oktoberfest: köszönet a partnerek egész éves jó munkájáért!

Ismét gyönyörű napsütés fogadta az október 5-én, az immár jelentős hagyományokkal rendelkező eseményre érkezőket, akik hosszú sorokban, gépkocsival, autóbusszal, vagy egyéb tömegközlekedési járművekkel jöttek a rendezvényre. A napsütés, a sátrakból érkező finom illatok és nem utolsó sorban a kiváló aromájú hideg bajor sör hatására, hamarosan mindenki jól is érezte magát.

 

A Mart Kft. célja az is volt, hogy azok a kivitelezők, szerelők, akik kapcsolatba kerültek a vállalattal, itt kellemes körülmények között beszélgethessenek a munkákról, az esetleg gondot okozó problémákról. Sőt ezeket azonnal meg lehetett osztani a Mart dolgozóival, akik készségesen álltak a rendelkezésükre. Ha pedig még ez sem volt elegendő, ott voltak a beszállítók szakemberei szép számmal, akik szintén szívesen válaszoltak minden felmerülő kérdésre. Feltűnő volt, hogy mindenki mosolygott, nem kapkodott, nem volt az idő szorításában és ez valami egészen különleges, baráti hangulatot sugárzott. Ebben a légkörben, a bajor ételkülönlegességek kóstolgatásával, a töki pompossal, a szinte megállás nélkül élőzenét játszó zenekarokkal gyorsan repült az idő és hamarosan a búcsúzásra is gondolni kellett. Minden jónak egyszer vége szakad, de egy biztos, hogy az élmény a Mart Oktoberfest rendezvényéről tartósan megmarad.

A rendezvényről készült fotók megtekinthetők a www.mart.hu honlapon.

Ürögi László, ügyvezető igazgató

Milyen gondolatokkal kezdted ezt a napot?

A leginkább az foglalkoztatott, hogy milyen időnk lesz. Ahogy felkeltem, megnéztem az időjárás-jelentést, mert eddig, és ez már a 12. Oktoberfest rendezvényünk, mindig szerencsénk volt az égiekkel, ahogy ma is, hiszen délutánra, amikor a rendezvény lényegi része zajlott, szépen kisütött a nap.

Elégedett vagy a látogatók létszámával?

Igen. Abszolút. Bár nem tudom, hogy többen, vagy kevesebben vagyunk, mint tavaly, mert most nagyobb területen állítottak ki a beszállító partnerek, ezért jobban eloszlik a vendégsereg a területen.

Hogyan fogalmaznád meg? Mi a rendezvény célja?

Olyan partnerek, akik ritkán találkoznak, jöjjenek el és felejtsék el kicsit a szakmát, beszélgessenek, szórakozzanak, hiszen lehet, hogy utoljára pont itt, az Oktoberfesten találkoztak egymással. Visszaadni szeretnénk ezzel a partnereinknek valamit és igazán annak örülünk, ha a vendégeink jól érzik magukat.

Wolfgang Hatzl, a Mart Kft. tulajdonosa

Az Oktoberfest rendezvény már öszszeforrott a Mart nevével. Egyetértesz ezzel?

Nem gondolom, hogy összeforrott a nevünkkel, ez egyszerűen egy olyan rendezvénytípus, amit mi 12 évvel ezelőtt elkezdtünk kipróbálni és a mai napig működik.

A partnereitek körében nagyon népszerű a rendezvény. Hány embert hívtatok meg?

A tapasztalat szerint kb. 800-1.000 ember jön el erre az eseményre, az időjárás függvényében. Szerencsére az Oktoberfest már hagyománnyá vált nálunk.

Milyen gondolatokkal indultál neki a napnak? Nem féltél, hogy esetleg kevesebben lesznek?

Nagyon sok cégnél generációváltás megy végbe, ami természetes mindenhol a világon, de hál’ Istennek a fiatalok, az újak is eljönnek az Oktoberfestre, így könnyű velük ismerkedni. Itt mindenkinek egyszerűen csak jól kell éreznie magát. Ez a mi köszönetünk a partnerek az egész éves jó munkáért.

Mi az elvárásod a mai naptól?

Az, hogy még közelebb kerüljünk a partnereinkhez és ők is egymáshoz. Egyszerűen ennyi.

Egy ilyen esemény elég sokba kerül, megéri ez a Martnak?

Azt gondolom, hogy minden rendezvény, ami közel hoz minket a partnereinkhez, megéri. Ráadásul a költségeket nem csak a Mart állja, hanem a beszállítók is.

Bögös Krisztina, a Mart Kft. marketing vezetője

Nehéz volt megszervezni ezt a nagyszabású rendezvényt?

Mivel ez már a 12. Oktoberfest, így az alapok stabilak voltak, lényegében arra építkeztünk. Az már csak a hab a tortán, amit mi hozzátettünk.

Hogyan választottátok ki a meghívottakat? És kb. hányan jöttek el azok közül?

Van egy 25.000 fős adatbázisunk és lényegében ezt használtuk fel a meghívók kiküldésére, illetve a facebookon is hirdettük ezt az eseményt. Nagyjából 800 főt hívtunk meg és ennél többen jöttek el.

Hogyan érkeztél a rendezvényre? Mi volt az első gondolatod?

Én pozitív beállítottságú vagyok. Nálam nincs olyan, hogy probléma, hanem csak megoldatlan feladatok.

Van valami, amit jövőre másképp csinálnátok?

Én már idén szerettem volna reformokat bevezetni, teljesen más szemszögből az egész eseményt megközelíteni. De most a vezetőség azt mondta, hogy mivel még újak vagyunk, maradjunk idén a megszokottnál. Biztos vagyok benne, hogy jövőre újragondolva szervezzük meg az eseményt.

Ha körülnézünk, csak ünneplő, vidám embereket lehet látni. Hátradőlhet ilyenkor egy marketinges?

Nem. Soha. Mert mindig a legjobbra kell törekedni és mindig van valami javítanivaló. Nem szabad minden évben ugyanazt, ugyanúgy megszervezni.

Lesz még valamilyen nagyobb eseménye a Martnak az idén?

Az őszi kampányunkat a horgászversennyel nyitottuk meg, majd ez az esemény következett, ami a legnagyobb rendezvény minden évben. Az őszi kampányunk keretében több kisebb és nagyobb volumenű rendezvényt terveztünk még. Ezeket a budapesti Madarász utcai szalonunkban rendezzük meg ez év végéig.

Pongrácz Lajos
főszerkesztő

A szerzõ egyéb cikkei:

  Lezártunk egy esztendőt, elkezdtünk egy újat
  Magyarország földrajzilag jó helyen van, az itt dolgozó munkaerő jól képzett, megállja a helyét
  Munka és sport nélkül nem lehet élni
  Figyelmeztető karácsonyi gondolatok
  Sohasem másolunk, csak újat alkotunk
  Számomra a Mart az élet

A szerzõ összes korábbi cikke >>

Eseménynaptár

Hirdetés
Kiadja a Média az épületgépészetért Kft.
Szerkesztőség és kiadóhivatal:
H-1112 Budapest, Oltvány u. 43. I/2.
Telefon: +36 (1) 614 5688
E-mail: kiado@magyarinstallateur.hu

 
Előfizetésben terjeszti a Magyar Posta Zrt. Hírlap Igazg.
Előfizetés és reklamáció: +36 (1) 767-8262
E-mail: hirlapelofizetes@posta.hu
 
 
elfelejtettem a jelszavam